خمسة كول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تنبيه هــــــام

لقد تم تحويل رابط المنتدي

ال هذا الرابط

نكت جديدة تموت من الضحك

ملك الرومانسية
    ملك الرومانسية
    المــــدير
    المــــدير

مشاركاتي : 642
    نقـــــاطي : 59563
    سمعتــي : 2

اضحك نكت جديدة تموت من الضحك

مُساهمة من طرف ملك الرومانسية الإثنين مايو 04, 2009 5:09 pm

راجل بخيل حاطط بيضة مسلوقة ف خزنة كل يوم يجيب عياله و يفتح الخزنة و يدي لكل واحد لقمة ينقنق فيها و هما باصين ع البيضة. المهم ف يوم الراجل سافر و غاب كام يوم، لما رجع قال لعياله "كنتوا بتعملوا إيه و انا مسافر؟" قالوا له "كنا بنبص ع البيضة من خرم المفتاح بالدور" قال لهم "يا ساتر! إنتو ما تاكلوش عيش حاف أبدا؟؟؟

************************************************** ***************************

رايك:
    مرة اتنين مجانين الأولاني قال للتاني "تيجي نلعب لعبة الجزار؟ أنا الراجل الجزار و انت جاي تشتري" قال له ماشي و وقف قدامه و قال له "عندك حاجة ساقعة؟" الأولاني قال له "إيه ده يا عم دي لعبة الجزار، إنت باين عليك مش عارفها، بص انت خليك الجزار و انا جاي اشتري منك" و وقف و قال له "عندك لحمة يا عم؟" التاني قال له "جبت القزايز الفاضية؟

************************************************** **************************

واحد و مراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض، الزوج كتب ورقة "صحيني الساعة 6:30 عشان عندي شغل" و حط الورقة على السرير و نام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقة مكتوب عليها "الساعة 6:30 يلا اصحى

في واحد مفلس ومنحوس ماشي في الطريق فلقى عربية عاملة حادثة، ولما شاف الضحايا، ففكر انه يقطع ودنه ويحطهاقدامه عشان ياخذ التعويض، وبعد ما عمل كده اكتشف انهم بيصوروا فيلم سينمائي د رايك:

في واحد ومراته راكبين في الطيارة، قال لمراته: قومي هاتي ميه، راحت وجابت ميه، وبعد شوية قالها: هاتي ميه، راحت ورجعت من غير ماتجيب حاجة، لما سألها قالت له: الزير اللي جبتلك منه الميه لقيت واحد قاعد عليه

واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يا أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية!

************************************************** **************************
    ذهب أحد الأشخاص لزيارة صديقه وعندما ضرب الجرس خرج له إبنه الصغير، فقال له : السلام عليكم يا حبيبي .. أبوك موجود؟ قال الولد: نعم موجود فقال له : طيب ..انت تعرف اسمي ؟ فذهب الولد إلى أبوه بسرعة وقال له : بابا فيه واحد عند الباب ما يعرفش اسمه

************************************************** ********************************
    صعيدي سافر امريكا شرب من حنفية اوتوماتيك، معرفش يقفلها، قام رجع في اول طيارة لمصر..قام سالوا صاحبه: امريكاعاملة ايه؟ قام قال:اسكت زمانها غرقت يا بوووي

انشالله تنال اعاجبكم هالنكت

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 2:25 am